Bedankt Haachtenaren!

Van eind vorig jaar tot begin februari hielden wij een grote bevraging onder alle Haachtenaren en verdeelden zo’n 6.500 enquêteformulieren in alle brievenbussen van Haacht . Zowel op papier als digitaal kregen we vele ingevulde enquêtes toegestuurd. Dat maakt ons blij!

Wat ons nog meer verheugde, was dat – naast het aankruisen -  liefst 102 Haachtenaren eigen voorstellen deden op gebied van mobiliteit, in het bijzonder over de veiligheid voor schoolgaande kinderen, mogelijke verbeteringen voor voet- en fietspaden, een betere doorstroom van verkeer… Daarbij ook nog eens 68 inwoners die ideeën aanbrachten voor  een warmere buurt. Een 70-tal brachten ons tegelijk nog diverse andere suggesties bij.

Alle leeftijden waren ongeveer evenredig verdeeld: zowel jong als oud vond het de moeite om een bevraging over de gemeente in te vullen.

Vanuit alle deelgemeenten werden ons formulieren bezorgd, ongeveer in verhouding tot hun aantal inwoners.

De gedetailleerde resultaten van de vier bevraagde domeinen worden jullie later meegedeeld via ons krantje 'Direct'. Uiteraard worden jullie voorstellen, suggesties en ideeën over onze gemeente door ons meegenomen op weg naar onze campagne van oktober 2018!