Afgelopen zondag deed de CD&V Haacht haar nieuwjaarsreceptie in de prachtige Engelenburcht in Tildonk. De ontvangst was hartelijk, de hapjes heerlijk. Onze fractieleider Jos Verdeyen lichtte onze verwezenlijkingen en bekommernissen van het afgelopen jaar toe.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van afgelopen zondag waren het opnieuw voorzittersverkiezingen voor CD&V Haacht voor de volgende drie jaren. Het voorzitterschap van CD&V Haacht is vooral een gedeelde inzet: Sofie Steenhaut werd verkozen als voorzitster van Vrouw en Maatschappij, Roger Colin voor de Senioren, Vincent Vanhumbeeck voor de CD&V jongeren, Brigitte Mouligneau als Voorzitter. Voor het dagdagelijkse voorzitterschap van de partij kiezen we uitdrukkelijk verder voor een co-voorzitterschap van Brigitte en Vincent. We wensen hiermee duidelijk te maken dat politiek van iedereen is en dat we de ploeg de volgende jaren met heel diverse inzichten en ervaringen willen uitbreiden.

We wensen jullie voor 2016 een aangenaam, veilig en gezond Haacht! Wij willen hieraan werken en we nodigen jullie graag uit om dit samen met ons te doen.